Kundeservice
Ikke nøl med å ta kontakt dersom du har spørsmål. Send oss en e-post på support@lekeverden.no eller fyll ut kontaktskjemaet.
Ofte stilte spørsmål og svar:
Hvordan kan jeg komme i kontakt med deg?
Du kan enkelt kontakte oss ved å sende en e-post til support@lekeverden.no
Hvordan sendes pakken?
Vi bruker Posten og Postnord som samarbeidspartnere. du vil motta en ordrebekreftelse med sin egen sporingslenke. Her vil du kunne følge sendingen.
Hvordan kan jeg spore pakken?
Så snart pakken er sendt fra vårt lager, vil du motta en ordrebekreftelse med egen sporingslenke. Her vil du kunne følge sendingen.
Hvor lang er leveringstiden?
Vi pakker og sender ut varer nesten daglig. I de fleste tilfeller vil du motta pakken 3-5 dager etter bestilling. Til tider har vi det veldig travelt og vi opererer derfor med en leveringstid på 3-5 dager.
Hva skjer hvis pakken returneres?
Dersom du ikke henter pakken din, eller pakken ikke når deg på grunn av feil adresse/dårlig merking, vil varene bli returnert til oss for din regning. Et gebyr på kr 250,- trekkes fra ditt innbetalte beløp. Resten av innbetalt beløp vil bli refundert til deg.
Hvordan returnere en vare/pakke?
Hvis du ønsker å returnere en vare, kan du sende den tilbake til.
c/o Shaista Anjum Shaikh, H0402, Henrik Wergelands Gate 56, 4614 Kristiansand, Norge.
Legg ved en lapp med informasjon om ditt navn/kundenummer, så vil tilsvarende faktura bli kreditert så snart vi har mottatt varene i retur.
Er det toll eller avgifter når jeg handler hos deg?
Nei. Lekerveden er en norsk nettbutikk med base i Norge, derav ikke spørsmål om toll og bompenger.